In

cosmetics

Dziś pokażę wam co zakupiłam w ostatnim czasie , kilka rzeczy wam polecę a kilka odradzę. W tej notce skupię się na tanich kosmetykach które posiadam, jeżeli ktoś będzie chciał o tych z wyższej półki .. śmiało piszcie w komentarzach a zrobię kolejną ocenę. A więc pokażę wam produkty które kupiłam w dość niskich lub okazjonalnych cenach : (ocena od 1 do 10 , przy czym 10 to maksymalna ilość punktów)

1. Podkreślmy swoje usta ;

*Pierwszą pomadką jest KOBO professional nr 102 Toffee (natura ok.6 zł )  W każdej naturze przy stoisku z kosmetykami Kobo jest koszyczek z wyprzedażami do - 70 % . Stąd ta niska cena .. jakbyście miały okazję to polecam kupić i choćby nawet przetestować za taką cenę. Pomadka w tym kolorze dobrze służy jako baza pod inne moje kosmetyki do ust. Zimą używałam ją do ochrony ust oraz do lekkiego podkreślenia moich ust przy ciepłych sweterkach :)

Kolor : 4
Pokrywanie: 5
utrzymywanie: 3
opakowanie: 5
cena:  na wyprzedaży ok 6 zł 




* MANHATTAN perfect creamy & care nr 32 N - śliczny modny w tym sezonie kolorek .. szukałam takiego odcienia od dawna .. jednak widziałem go tylko w Sephorze za ok. 100 zł. Gdy znalazłam tą nawet się nie zastanawiałam a wylądowała w moim koszyku ( rossman ok.15 zł ) Mogę ją wam serdeczne polecić. 

Kolor : 10
Pokrywanie: 7
utrzymywanie: 6
opakowanie: 8
cena:  15 zł






* VIPERA cream color nr 36 - uwielbiam szminki o matowych odcieniach a mogę sobie na nie pozwolić gdyż mam duże usta. Osobom z wąskimi ustami odradzałabym takie kolory gdyż zmniejszają nam usta. (drogeria osiedlowa, ok.10 zł ) 


Kolor : 7
Pokrywanie: 6
utrzymywanie: 7
opakowanie: 6
cena:  10 zł






* VIPERA just lips nr 11- jedna z niewielu moich szminek o takim różowym odcieniu , zakupiłam ją ie sprawdzając koloru na dłoni przez co doszło do nieporozumienia gdyż myślałam że będzie to matowy odcień. Choć byłam nastawiona na coś innego , to jestem z niej zadowolona choć mało używam .. niestety takie kolorki do mnie nie pasują.. no i powiększają jeszcze moje usta dając efekt dwóch bananów zamiast ust :D Polecam wam serdecznie firmę Vipera gdyż ma ciekawe kosmetyki dość dobrej jakości w dobrej cenie. (drogeria osiedlowa , ok.11 zł ) 

Kolor : 7
Pokrywanie: 5
utrzymywanie:  8
opakowanie: 7
cena:  11 zł






*Błyszczyk do ust w płynie CATRICE cosmetis Liquis lip tint nr 10 - polecam , polecam , polecam. Błyszczyk przez pierwsze sekundy nałożenia jest przezroczysty następnie później zasycha nam na ustach dając efekt pomadki ale z bardzo wyrazistym kolorem. UWAGA aby podczas czekania aż zaschnie nam na ustach nie zlizać jej gdyż ma ładny zapach :) ( ok.18 zł ) 
Kolor : 10
Pokrywanie: 8
utrzymywanie: 7
opakowanie: 7
cena: 18 zl






2. Coś ochronnego
*Nivea pearly shine


ochrona : 6
zapach : 7
formuła : 7


*Lip Smacker Sprite


ochrona : 3
zapach : 10
formuła :  3


* Carmex wiśniowy w tubce


ochrona : 9
zapach : 9
formuła : 8

POLECAM CARMEX !


  3. Podkreślmy nasze oczy ..   maskary


 Pogrubienie : 5
wydłużenie : 5
formuła : 6
szczoteczka :  6
intensywność koloru : 6




 Pogrubienie : 6
wydłużenie : 7
formuła : 8
szczoteczka : 8
intensywność koloru : 8

fioletowa
 Pogrubienie : 4
wydłużenie :  3
formuła : 2
szczoteczka : 3
intensywność koloru : 3

4. Coś na twarz .. zakryjmy niedoskonałości ..



Krycie: 7
formuła: 6
opakowanie : 6
zapach : 3


Krycie: 3
formuła: 3
opakowanie : 4
zapach : 6

Krycie: 4
formuła: 4
opakowanie : 5
zapach : 6


Krycie: 4
formuła: 4
opakowanie : 4
zapach : 2


Krycie: 6
formuła: 6
opakowanie : 7
zapach : 6
  Polecam przed nałożeniem podkładu użyć krem.. ja zimą i w chłodne dni używałam z Dax krem ochronny zimowy , który serdecznie polecam :)

5. Nasze oczy .. podkreślmy oczy ..
  Kredki z essence choć tanie to moim zdanie i przynajmniej mi pozostawiają wiele do życzenia .. szybko się kończą i efekt nie jet taki jaki bym chciała :( Polecam zainwestować w coś lepszego,
 Zamiast męczyć się z kredką wybieram eyeliner ... z tańszych kosmetyków moim ulubionym destrubutorem jest mara Eveline , szczególnie urzekł mnie eyeliner ze złota końcówką w opakowaniu :

  Świetny cieniutki pędzelek .. naprawdę świetny !

  Też eveline .. tylko trochę grubszy .. i to chyba jednyne eyelinery z tych tańszych które mogę polecić z czystym sumieniem z tych które testowałam  :)

  Coś do zakrywania .. korektory .. moim zdaniem gdyż ktoś nie ma problemu z wypukłymi niedoskonałościami na twarzy to paletka nada się idealnie aby np poprawić kolor skóry w pewnych miejscach , problem zaczyna się gdy ktoś ma cerę problematyczną skłonną do występowania wyprysków .. wtedy .. niestety ale paletka słabo sobie radzi .. wtedy polecam bardziej antybakteryjny korektor np w sztywcie .. taniej i lepiej dla takiej osoby :)
 pędzelki .. coś co uwielbiam :)
  Do podkładu z HAKURO nr H18 który polecam :)
  Do korektora również z Hakuro - też bardzo polecam nr .H60
 essence - smoke eye - polecam .. tani a świenty :)
 Do bronzera essence -który polecam gdy ktoś nie chce dużo inwestować .. ja niestety powinnam kupić już drugi gdy ten jak widać na zdjęciu stracił swój kształt , aczkolwiek .. teraz zainwestuje chyba w kolejny pędzelek hakuro :)

W razie pytań : Komentarze mile widziane , oraz u góry z zakładkach :)
DZIĘKI KOCHANII !

Related Articles

0 comments:

Post a Comment