In TRAVELS

Italy

Polecam Wam wszystkich kochani wycieczki do południowej części Włoch. Szczególnie na półwysep Gargano z którego miałam okazję wrócić kilka dni temu. Jeżeli marzycie aby wypocząć na pięknych szerokich , piaszczystych plażach z ciepłą wodą powinniście udać się właśnie tam , najlepiej w region miejscowości Vieste gdyż właśnie tam plaże uznawane są za najpiękniejsze. Mi najbardziej w Vieste przypadło do gustu samo miasto gdyż jest pełne urokliwych uliczek , sklepików i knajpek w których można zjeść pyszna rzeczy popijając tamtejsze wino. Zwiedziłam już sporo świata a to miejsce mnie tak oczarowało   że znajduje się wysoko na mojej liście podróży.Teraz może więcej informacji , półwysep Gargano leży dokładnie tam gdzie widać na zdjęciu


Połwysep położony jest nad morzem Adriatyckim. A największe miasta to Vieste , Peschici ,San Giovanni Rotondo , Monte Sant'Angelo. Niedaleko półwyspu leży grupa wysp Tremiti , które serdecznie polecam odwiedzić urokliwym rejsem stateczkiem gdy już tam będziecie. Ja osobiście odpoczywałam w miejscowości Vieste.


Będąc na Gargano mamy do wyboru kilka możliwości wycieczek fakultatywnych, powinniśmy udać się do :

San Giovanni Rotondo - miejsce życia św. Ojca Pio

Wyspy Tremiti o których już wspominałam , jedną z atrakcji jest nurkowanie aby zobaczyć posąg Ojca Pio zanużony w morzu.



oraz polecam zobaczenie także Grot Gargano 

Teraz jeszcze kilka moich zdjęć z wyjazdu , w razie jakichkolwiek pytań piszcie :)































Related Articles

0 comments:

Post a Comment