In FASHION

Be Perfect ..

Każda z Nas pragnie wyglądać tak jak dziewczyny z okładek najpopularniejszych magazynów. Uważamy je za idealne i dołujemy się przy dłuższym kontakcie wzrokowym z okładką. Pamiętajmy jednak że owe kobiety zarabiają na życie swoim ciałem. Muszą wyglądać tak aby zareklamować jak najlepiej nowy krem odchudzający lub nową kolekcję ubrań od projektanta. Większość z Nas chciałaby wyglądać jak one dlatego to bardzo dobry chwyt marketingowy. Najlepiej aby modelka była szczupła, długo noga,długowłosa w rozmiarze 0. Ja chcę Wam dziś przedstawić modelki które są idealne jak dla mnie , nie koniecznie w rozmiarze 0. Każda ma w sobie coś wyjątkowego.Możliwe że większość z nich znacie ;

1. Miranda Kerr






W Mirandzie uwielbiam jej naturalne piękno oraz to że mimo iż jest mamą małego Flynna wygląda idealnie. Każda mama chciałaby tak wyglądać po urodzeniu dziecka. Podoba mi się to że dali jej szanse i nie wykluczyli jej z modelingu po tym jak została mamą.


2. Sky ferreira






Sky ma wyjątkową urodę i talent muzyczny. PERFECT

3.Charlotte Fre




Uwielbiałam ją w pudrowo-różowych włosach. To one przykuły moją uwagę.

4. Cara Delevingne





Raczej BRWI , CUDOWNE BRWI i prześliczne dopełnienie urodą Cary. Uwielbiam jej poczucie humoru.


Na dzisiaj to wszystko , zostawiam Was z lekkim niedosytem. Na resztę musicie poczekać XOXO


Related Articles

4 comments:

  1. Miranda i Cara mają w sobie "to coś" :)

    ReplyDelete
  2. Cara jest mega pozytywna! widziałam masę jej zdjęć jakiś głupich min i lubie to,że jest taka "ludzka" a nie dba o to zeby zawsze wygladac perfekcyjnie z perfekcyjną miną :) Miranda zdecydowanie jest moja ulubioną i nigdy chyba się to nie zmieni! Piękna w każdym calu :) Dziękuję za odzew na moim blogu- odpisałam na Twój komentarz dotyczący revitalash :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Patrząc na te dziewczyny nie powiedziałabym że są modelkami. Z tych, które pokazałaś kojarzę tylko Carę i zupełnie nie rozumiem jej fenomenu. Dla mnie jej brwi są paskudne i zarośnięte, jakby nie potrafiła ich ładnie wyprofilować. Nie widzę nic szczególnego w jej osobie. Śledzę jej Instagrama i może stąd to się też bierze. Robi z siebie głupią lalkę moim zdaniem. Charlotte i Sky - również nie powiedziałabym że są modelkami. Choć ostatnio zaczynam przekonywać się, że modelkami zostają nie piękne dziewczyny, ale takie które w swojej urodzie mają coś dziwnego i niespotykanego. Wcale nie są idealne. Takie moje zdanie, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się modelki coraz częściej przyciągają uwagę nie tylko pięknem, ale właśnie tym "czymś dziwnym". Chodź brwi Cara'y nie robią na mnie wrażenia to pozostałe są naprawdę niesamowite :)

      Zapraszam dziewczyny <3 KLIK

      Delete