In LIFESTYLE

Some amazing movies

Follow my blog with Bloglovin

Czy Wy także przeżywacie ostatnio "kryzys filmowy" ? Narzekacie że nie ma już co oglądać. Że skończyły się pomysły na filmy? Dawno nie oglądaliście dobrego filmu? W takim razie ten post jest właśnie dla Was. Mam nadzieję że pomogę Wam wybrać film na wieczór. Od siebie dodam także kilka sposobów na szukanie filmów jakimi ja często się posługuję. Filmy które przedstawię będą z różnych gatunków i roczników. Możecie zobaczyć repertuar które jest popularny jak i filmy o których prawdopodobnie nie słyszeliście. Ciężko jest m wybrać kilka moich ulubionych filmów gdyż musiałabym wymieniać po kilku z każdego możliwego gatunku. Jeżeli będziecie chcieli propozycję filmów z jednego wybranego przez Was gatunku - piszcie w komentarzach , a jeżeli będzie ich sporo taki post powstanie. ZACZYNAJMY ..



Księżniczka Anna spędza incognito dzień w Rzymie. Towarzyszy jej dziennikarz, który zna jej prawdziwe nazwisko.

Pierwszy film jaki postanowiłam Wam przedstawić jest film z przepiękną Audrey Hepburn do której jest wiele zastrzeżeń odnośnie gry aktorskiej. Ja osobiście ją uwielbiam i nie śmiem twierdzić tego po oglądnięciu jednego filmu. Muszę przyznać że mam na swoim koncie sporo obejrzanych filmów z Audrey. Ale przejdźmy do filmu. Gdybym miała opisać film w kilku słowach : Czarujący, Zabawny , po prostu Arcydzieło w swoim gatunku. Dlaczego twierdzę że to arcydzieło? Przypomnijcie sobie kilka ostatnich obejrzanych komedii romantycznych. Naiwne,proste,głupie.. Ten film jest inny. Przekonajcie się i wybierzcie go na wieczór. Niech nie zrazi Was rok produkcji albo fakt że jest czarno biały.
[SPOILER - zaznacz jeżeli chcesz zobaczyć --->] Film wcale nie kończy się tak jak bym chciała. Smutne !!!
Czas na .. 


Rok 1985, Dallas. Elektryk oraz kanciarz, Ron Woodroof, pracuje nad systemem pomocy w zdobywaniu leków osobom zarażonym wirusem HIV, tuż po wykryciu u niego tej choroby. 

Niesamowity, wzruszający a nawet momentami zabawny.Dla mnie był to jeden z najbardziej niesamowitych filmów jakie oglądałam. Świetna gra aktorska, w tym Jared Leto który dostał Oscara za rolę drugoplanową (a jest wokalistą mojego ulubionego zespołu) Jedna z najlepszych ról Matthew McConaughey .Z czystym sumieniem mogę polecić Wam ten film ale uważajcie .. przygotujcie się bo nie jest to łatwy film. Film świetnie poucza że do ostatnich chwil trzeba walczyć. Sama aż dostaję dreszczy na wspomnienia. Na pewno obejrzę ponownie. 





Kolejny ..  Lars and the Real Girl



Samotny Lars postanawia w końcu znaleźć sobie partnerkę. Rodzinę szokuje wieść, że zostaje nią gumowa lalka. 

Film jest idealny jako komedia. Po prostu go uwielbiam, a to że gra w nim Ryan Gosling potęguje to jeszcze bardziej. Dodatkowo bardzo oryginalny temat filmu. Dawno się tak nie uśmiałam. Szczególnie że film nie należy do "głupkowatych komedii". Koniecznie sprawdźcie ten film.



i ...


John Cale, niedoszły agent służb specjalnych, zabiera córkę na wycieczkę po Białym Domu, który staje się celem ataku grupy terrorystów

Uwaga ! przyznaję się bez bicia że filmy akcji nie są dla mnie. Zaczynam oglądać po czym budzę się na samym końcu albo po prostu wyłączam po paru minutach. Ten film był inny. Obejrzałam cały i to z zaciekawieniem. Film który powinien przypaść do gustu także Waszym parterom. Macie więc już wspólny film do obejrzenia. Podczas kiedy oni będą zaciekawieni obrotem akcji wy spokojnie możecie popatrzeć na nieziemsko przystojnego Channing'a. Kilka zabawnych scen.. po prostu wart uwagi :)


Kolejny oryginalny temat ..


Kończąc 21 lat Tim Lake odkrywa, że może podróżować w czasie. Postanawia więc uczynić świat lepszym, znajdując sobie dziewczynę. 


Zdecydowanie jeden z moich ulubionych filmów.Uwielbiam aktorów, pomysł na film , zrealizowanie. Jak dla mnie wszystko jest idealne z niesamowitym , oryginalnym scenariuszem. Przyznam szczerze że po przeczytaniu opisu nie byłam zainteresowana , jednak w kinie nie było nic wartego uwagi więc zdecydowałam się na ten film. A teraz ogromnie dziękuję że tak się stało bo film jest w czołówce moich ulubionych. Obejrzyjcie a jestem przekonana że kilku z Wam też wpadnie do topki filmowej :)


Chciałabym zapomnieć i obejrzeć jeszcze raz ..


Mogłabym tak wymieniać i wymieniać.. Ale nie mam zamiaru Was zanudzić a i ja muszę zostawić sobie parę tytułów na następne posty. Dajcie koniecznie znać czy któryś obejrzałyście a o którym się dowiedziałyście. Niech powstanie dyskusja w komentarzach. Chcę znać Wasze opinie.  

DO OGLĄDANIA !

P.S nie zapomnijcie o moim najukochańszym The Great Gatsby !






Related Articles

0 comments:

Post a Comment