In LIFESTYLE

Bad Habits

Każdy z nas ma swoje złe nawyki którym ciężko jest stawić czoła lub po prostu nie chcemy się z nimi zmierzyć..

Znacie ten moment w którym postawiacie zmienić coś w swoim życiu i mówicie sobie że zaczniesz od dnia X, a następnie nie wprowadzacie nic nowego do Waszego życia? Ja miałam aż za dużo takich momentów i próbuję nad tym pracować właśnie od tej chwili. Pierwszym krokiem do sukcesu jest zaczęcie walki ze złymi nawykami w tej właśnie chwili, nie odkładajmy tego na późniejszy czas bo to tylko zmniejsza nasze szanse.

Kiedy chcesz rzucić palnie - nie wmawiaj sobie że to ostatnia paczka
Kiedy obgryzasz paznokcie - nie wmawiaj sobie że nie potrafisz nad tym zapanować
Kiedy niezdrowo się odżywiasz - nie wmawiaj sobie że to ostatni taki posiłek
Kiedy pijesz za dużo alkoholu - nie wmawiaj sobie że wszyscy robią tak samo

Złych nawyków jest cała masa, z większością Ty nie musiałeś mieć styczności. Niektórych nie widać, są przez nas ukrywane, udajemy że wszystko jest w porządku podczas kiedy to nasze złe nawyki mają nad nami kontrolę. Powiedzmy wreszcie STOP i zróbmy coś z tym.

Co powinniśmy zrobić?

Nie koniecznie musisz wyeliminować swoje złe nawyki.. Możesz je również zastąpić bardziej przydatnymi nawykami. Przykładem może tu być złe odżywianie.. kiedy jadasz na mieście a dania które spożywasz to w większości puste kalorie, postaraj się zadbać o to co jesz. Odpowiednia liczba węglowodanów,białka i tłuszczów a przede wszystkim regularna pora posiłków pomoże Ci nie tylko walczyć o swój idealny wygląd ale także dzięki temu popracujesz nad swoim zorganizowaniem. 

Ja od dziś zaczynam swoją walkę z moimi złymi nawykami, chcę przede wszystkim zadbać o sposób odżywiania , chcę popracować nad swoim niezorganizowaniem , chcę tak rozplanować dzień aby móc się wreszcie wysypiać, chcę mieć więcej czasu dla siebie, chcę mieć zadbane, piękne, długie paznokcie, chcę żyć bez codziennego stresu, chcę nie przejmować się opinią innych ludzi, chcę robić wszystko od razu i nie odkładać tego na ostatnią chwilę...

A wy? 
Co chcecie zmienić w Waszym życiu? 
Z czym zaczynacie dziś walczyć ?


Planuję post w następnym tygodniu o efektach z mojego zdrowego odżywiania oraz o technikach antystresowych. Czy interesują Was takie właśnie posty?

Related Articles

23 comments:

  1. Ja mam zdecydowanie problem ze złymi nawykami i z odkładaniem wielu rzeczy na później, ale staram się z tym walczyć. Chętnie poczytam o technikach antystresowych :)

    ReplyDelete
  2. Eh .. ja to musze powalczyc se swoim cialem. zabieram sie do ciezkiej roboty;p
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    ReplyDelete
  3. Dobrze piszesz. Ja strasznie łatwo się uzależniam.

    ReplyDelete
  4. Głównie chciałabym zmienić w swoim życiu moje ciało, strasznie ciężko się za to zabrać..
    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    maarmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja się w sumie łatwo nie uzależniam, ale często myślę, że tak mi jest dobrze i nie chcę tego zmieniać. Ale np. rzucenie palenia bardzo pomaga w życiu i nie traci się czasu na coś, co i tak nie przyniesie nic wartościowego. ^^
    Może wspólna obserwacja? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu. ;)

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię posty poruszające tak istotne kwestie..
    W sumie takie trochę dywagacje psychologiczne :)
    Człowiek to niestety leniwa istota... i trzeba nauczyć się trochę siebie samego oszukiwać :)
    Każdy chyba ma dni, kiedy odkłada coś na później... najtrudniej jest zabrać się za sprawy, które wydają się zbyt TRUDNE do ogarnięcia :) Dlatego podobno takie duże rzeczy warto podzielić na mniejsze etapy :) I np zdrowe żywienie zacząć od dodania codziennie jednego owocu czy warzywa? :) Trzymam za Ciebie kciuki :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  7. mądrze to napisałaś, w pełni się z Tobą zgadzam :)

    co powiesz na obserwację?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia. Wejdziesz na naszego bloga i poklikasz w linki od ubrań? To dla nas bardzo ważne.
    ---------------------------------------------------
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/10/sheinside.html

    ReplyDelete
  9. Amazing post: LOVE it!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!! Have a nice Halloween!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    ReplyDelete
  10. Super blog ♥ spodobał mi się ! Może wspólna obserwacja ! Zacznij u mnie i daj znać w komentarzu!

    Zapraszam ;**


    http://monicabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Strasznie chciałabym zacząć zdrowo się odżywiać, ale zupełnie brak mi motywacji :( http://helloitsizabela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zawsze chcialam zacząć walczyc z moją niesmialością, i mam zamiar zacząć od małych kroczków <3

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja też chciałabym odżywać się zdrowo! Nawet nie chodzi o chudnięcie, tylko zdrowe jedzenie - niestety, nie potrafię zapanować nad ochotą na słodkie... :( Również obserwuję! :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Genialny post, bardzo mi się podoba. Świetnie się wypowiedziałaś na ten temat :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba byłoby mi niezmiernie miło gdybyś go zaobserwowała. Chcę dotrzeć do coraz większego grona czytelników, a bez Twojej pomocy mi się to nie uda, liczę na Ciebie. Zostawiam link i jeszcze raz zapraszam :)

    http://dariaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. świetnie to napisałaś :)
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. I really like your blog, although I don't quite understand the language (I need to use a translator) :( . But I really like what you write :) .
    So, I've nominated you for the 'One Lovely Blog Award'; for more information about this, visit the following link: I've been nominated for the One Lovely Blog Award :)

    - Salha :)x

    salha | abuhayar

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny post, ja nie mam problemu z radzeniem sobie, ze złymi nawykami :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ciekawy post;)
    zapraszam http://dominicamolik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja zaczęłam walczyć w zeszłym tygodniu z moim sposobem odżywiania i jak na razie idzie mi całkiem dobrze :)
    Życzę powodzenia!

    takeiteasy-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Strasznie mi się podoba w jaki sposób piszesz! Ja też nie dawno zaczęłam walkę ze złymi nawykami i mam nadzieje, że wytrwam do końca :)
    Obserwuje i Pozdrawiam Lola
    http://by-lolawikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Z niezdrowym jedzeniem xd
    to koniec! :(
    http://naynay-lian.blogspot.com/2014/11/lack-of-ideas.html
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajny pomysł na post ;))
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    ReplyDelete