In TRAVELS

Easter in Norway

Hejka, święta wielkanocne udało mi się spędzić w Norwegii, odwiedzając rodzinę. Każdy wyjazd do tego kraju kojarzy mi się z beztroską, odpoczynkiem i totalnym zresetowaniem. Za każdym razem wracam naładowana pozytywną energią i pełna inspiracji. I tak było również tym razem. Aż nie mogę przez to doczekać się kolejnego wyjazdu tam. Kiedy tylko będziecie miały okazję odwiedzić ten kraj, szczególnie jego północną część gwarantuję Wam że będziecie oczarowane tym miejscem. Szczególną rzeczą wartą uwagi są widoki jakie możemy podziwiać, coś co jest chyba nie do opisania. Mam nadzieję że zdjęcia które wykonałam odzwierciedlą Wam trochę to co zobaczyłam. Od razu wspomnę że zdjęcia nie są super jakości gdyż wykonywałam je aparatem z telefonu gdyż miałam problem z lustrzanką.



























Koniecznie dajcie znać czy byłyście w Norwegii i jak Wasze wrażenia!





Related Articles

10 comments:

  1. Norwegia wydaje się być naprawdę ciekawym miejscem :) Coraz bardziej się do tego kraju przekonuję i chciałabym się w przyszłości tam wybrać. Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://amatorkafotografii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ciekawy post, bardzo ładne zdjęcia.
    Chciałabym bardzo pojechać, odwiedzić Norwegię i zazdroszczę Ci, że Ty masz taką szansę, co lepsze do rodziny ^^
    zapraszam do siebie http://headintheclouuuds.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jak tam pięknie, zakochałam się!!!

    ReplyDelete
  4. Boże, ile ja bym dała żeby polecieć do Norwegii! Tam jest przepięknie <3
    Świetne zdjęcia i filmik :)

    ReplyDelete
  5. Cudowne! Zdjęcia z duszą :)

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie byłam w Norwegii, ale mam nadzieję, że kiedyś będę miała taką okazję.
    Zdjęcia są naprawdę fajne, zachęciły mnie do zaobserwowania Twojego bloga. ;)
    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    ReplyDelete