In FASHION

3rd Birthday of ELLE.pl

30 września miałam okazję uczestniczyć w obchodach urodzin ELLE.pl jako finalistka ich urodzinowego konkursu. Z redakcją Elle.pl mieliśmy okazję spędzić prawie cały dzień.  Wszystko zaczęło się w Douglas'ie w Złotych Tarasach gdzie makijażystki wraz z marką Giorgio Armani przygotowały nas na wieczorny pokaz Łukasza Jemioła z okazji jubileuszu jego marki. Po bardzo udanym makijażu z którym czułam się na prawdę dobrze, gdyż panie czuwały nad tym aby przede wszystkim makijaż który wykonują był zgodny z tym co lubimy - przemieściłyśmy się do restauracji w hotelu Sheraton gdzie miałyśmy okazję zjeść przepyszną kolację wraz z zaproszonymi przez Elle.pl gośćmi specjalnymi. Pojawiły się tam m.in Jessica Mercedes która jest na prawdę tak sympatyczną osobą jaką się być wydaje ( a może i nawet bardziej ), blogerka Olivia Kijo oraz Anna Skura. Wszystkie okazały się na prawdę bardzo fajnymi dziewczynami z którymi mogłyśmy zamienić kilka miłych zdań.  Na kolacji miała pojawić się również Julia Kuczyńska (Maffashion) natomiast w ostatniej chwili zrezygnowała poprzez napięty grafik, szkoda Julia wydaje się być również osobą wartą poznania. Po jednej z najlepszych kolacji jakie miałam okazję skosztować udałyśmy się na pokaz Łukasz Jemioła z okazji 10 lecia jego marki. Był to mój pierwszy pokaz w którym miałam okazję uczestniczyć na żywo. Wywarło to mnie takie wrażenie iż z niecierpliwością czekam na kolejne takie okazję. Pokaz oglądany na żywo znacznie różni się od tego oglądanego w internecie, macie okazję zobaczyć z bliska wszystkie sylwetki i nie mal poczuć jakość materiału. Dodatkowo możecie zobaczyć jak cała organizacja takiego event'u wygląda od wewnątrz. Tłum paparazzi, ścianka, przechadzające się obok Ciebie gwiazdy. Właściwie miałam wrażenie że to wszystko wygląda gorzej w rzeczywistości, że jest przy tym ogromny chaos - tak nie jest. Na koniec chciałam bardzo podziękować całej redakcji ELLE.pl bez której nie miałabym okazji uczestniczyć w takim wydarzeniu. Bardzo się cieszę iż zdecydowałam się tam wybrać, nawet mimo małego przeziębienie bawiłam się świetnie. Dziękuję.

Koniecznie dajcie znać czy chcecie post poświęcony mojej opinii na temat najnowszej kolekcji Premium by Łukasz Jemioł. Oraz czy jesteście zainteresowane przeglądem wybranych kolekcji z fashion week'ów. Do następnego posta!





 






*Zdjęcia z portalu ELLE.pl 



Więcej możecie również zobaczyć na moim INSTAGRAM'IE

Related Articles

10 comments:

  1. Fajnie, że udało Ci się wygrać taki konkurs! :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gratuluję wygranej w konkursie! Ciekawy post, chętnie przeczytam również Twoją opinię na temat nowej kolekcji Łukasza Jemioła.
    Pozdrawiam
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. Gratulację!

    mery-neon.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow! niesamowite że wygrałaś konkurs i wzięłaś udział w takim wydarzeniu, spotkać tyle sławnych blogerek na jednym spotkaniu. :)
    Jestem ciekawa Twojej relacji, więc jak nabrdziej napisz nowego posta o tym!
    Pytałaś na moim blogu w jakim programie przerabiałam zdjęcia:
    Zdjęcia robiłam i przerabiałam telefonem, w programie VSCO CAM.
    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    ReplyDelete
  5. też chętnie bym się tam udała ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cześć! Po przeprowadzce z USA do Polski postanowiłam trochę zmienić swoje życie. Zaczęłam pisać o tym bloga. Jeżeli interesuje Cię taka tematyka - zapraszam. Chętnie do Ciebie znów zajrzę - następnym razem już wypowiem się na temat postu :)

    BABSKIEPOGADANKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. Super zdjecia! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    ReplyDelete
  8. Z okazji świąt, chce Ci życzyć wszystkiego najlepszego.
    I abyś nie przestała prowadzić tego bloga.
    Jeszcze raz Wesołych Świąt.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete