In

Dieta - UPDATE

Hej , muszę zrobić update mojej diety, pokażę Wam kilka zdjęć z moich posiłków. Przyznam się że waga stoi w miejscu bo sobie popuściłam przez problemy ze zdrowiem. Natomiast teraz jest już wszystko dobrze. Mam nową motywację i miesiąc aby coś zrobić. Dołączacie się ? Piszcie komentarze bo to jeszcze bardziej mnie motywuje. Chcę także wiedzieć jak i Wam idzie i jakie Wy macie przygody z dążeniem do idealnej sylwetki.

NA DOLE ZNAJDZIECIE MÓJ NOWY PLAN DZIAŁANIA KTÓRYM MOŻECIE SIĘ ZAINSPIROWAĆ :)


NOWA MOTYWACJA :

Wyjazd na Majorkę za miesiąc 30.06-10.07
Pozostały Czas od dziś : 30 DNI


Posiłki w zdjęciach :









 Moja figura teraz, pracujemy nad lepszą 


CHWILA RELAKSU



NOWY PLAN DZIAŁANIA 


Najlepiej zrobić własny plan działania , dopasowany tak jak mój do godzin szkoły/pracy.Mój wygląda następująco. W razie pytań - komentarz.A ja Was zostawiam do nas†ępnego posta. BUZIACZKI XO
WIERZĘ ŻE NAM SIĘ UDA !

Related Articles

0 comments:

Post a Comment